Stress...

.. kan vara så mycket olika saker.

Som när man har alldeles för mycket att göra - när högarna växer och man inte kan göra något åt det.
När allt jagar.
Det står jag ut med, och fungerar rätt bra under.

Men,
som nu, det är tråkigt tråkigt tråkigt, segt segt segt, och visst det finns att göra, jag har (mer än) nog att göra.
När rastlösheten och tristessen kommer som ett brev på posten, motivationen försvinner och bläh.
När inget inspirerar.
Det står jag inte ut med, och fungerar rätt kasst under.
Så är det nu.
Understimulans sucks!

Några glädjespår dock,
söta pojken,
massage i morgon,
after work på onsdag,
tre-dagars-helg
och bara 5½ vecka till semester.
Sen kanske jag får lite mer stimulans..

F.ö var Fauré kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback