Flirt under bevakning

Jajo, jag bestämde mig till slut för att flirta lite.
För det är trevligt.
Sen att jag till viss del skyller det på festen med jobbtjejerna i lördags är en helt annan historia.
Eller, ja, inte deras fel. Men de lät så positiva. Så glada.

Sen att det nu känns jobbigt att fortsätta vara mig själv när jag veeet att jag har 7 stycken (eller åtminstone 3) som observerar vad jag gör eller inte, och som biter sig i tungan för att inte fnittra, flina eller göra andra små saker som var mer normalt på högstadiet.
Svårt.

Men det pirrar skönt i magen i alla fall.
Och pirr är ju oftast bra...
och.. han är söt.

Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, coolt. Jag håller tummarna!

2009-06-12 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback