Tråkigt.. rastlös.. nostalgisk, och nöjd

Jag har tråkigt.
Och allt beror på envisa halsen som inte låter mig träna (så jag kunde få utlopp för både aggressioner, rastlöshet och allt annat ni vet).
Surfa efter Londonresa är kul i ungefär 5 minuter, eller tills jag stöter på saker jag måste dubbelkolla med mamman innan jag kan boka.
Trrrråkigt!

Rastlös av ungefär samma anledning. Det springer i hela kroppen på mig. Sjukt störande. Och när jag väl försöker slappna av blir jag sovtrött. På en gång.  Har iofs tusen tankar i huvet, men inget som faktiskt landar, eller inget som jag vill ska få landa ordentligt.

Nöjd!
Få saker gör mig så glad som att stå i en provhytt och hänga bort kläder, inte med ursäkten "fel storlek" utan med ursäkten "fel.. såg okej ut men inte på mig". Jag menar, rutigt?! :)
Saker går åt rätt håll, trots godisfrosseri och låg träningsdos.

Nostalgisk av flera anledningar.
Men det gör mig trots allt glad och trygg.
Så det får vara, oavsett vad det egentligen skulle vara bra för.
Händer som rör sig vant och försiktigt..

A groovy kind of Saxophone
- You are always on my mind..




Och Gudrun, du får väl vänta nån vecka så ser du det själv - eller så får du tänka efter lite vilka bra skådisar vi haft som har otrolig mimik :) Det var helt enkelt läskigt likt, fast vår sjöng stabilare och hade lite mer tyngd i rösten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback