Helgen springer ikapp

Såå trött.
Efter en spexlivshelg.
Det kommer fler.
Hur nu det ska gå.

Men roligt var det.
Steka kycklingfilé i 2 timmar är väl ingen direkt höjdare.. men slutresultatet blev bra.
Och så blev det vinter.
Roddade ihop en lyckad fest. Skönt, då vet jag att jag kanske inte behöver oroa mig så fasligt över den biten framöver.
Men en liten osäkerhetskänsla finns där.

Igår gick det förhållandevis bra att jobba. Fram till lunch ungefär. Sen sprang helgen ikapp mig.. idag känns det extremt motigt. Måste dessutom jobba på lite plusminuter som kan behövas i mars.
Sen har jag blåmärken. Ont i kroppen och bläh.

Fokusera på det roliga, inte på hur det kommer kännas därefter..

Om det bara kunde bli april...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback