Stärkelse

Som tidigare sagt. Idag har varit ganska crappy.
En sväng ner i spexförrådet är ju ingen humörhöjare direkt. Men efter 2 "hittningar" av saker som varit saknade sen i mars så höjdes det lite. En aning.

Regnet hjälpte inte direkt.

Men min älskade kör. Som en stärkelse modell superstrong. Med extra long hold.
Och.. det är något speciellt med den där blicken. (Nej, inte på det där attraktionssättet).
Jag har däremot lite svårt att slappna av när det blir "på tumanhand".

Så, höstens första konsert om en vecka drygt. Övade med den dirigenten idag. Och det märktes så tydligt att han inte var van att dirigera kör..  men det blir nog bra.. sen. Borde boka in en stund för Te Deum också..

Så många borden, måsten och krav. Inte undra på att man blir så.. trött på allt ibland..

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Den där rocken som du sorterade bort när vi rotade i förrådet, jag tror det är den som gör Sofie till Vesper Voice. Typ... jag känner att det är skor och kökläder som inte är under kontroll. Och Oscar borde ha en hatt. Tror du vi kan hitta en sån på 13 dagar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback