Att stryka en lista

Få saker är så tillfredsställande som att stryka saker på en lista. Bocka av. Se att det är gjort.
Ibland skriver jag även dit saker jag redan gjort, för att få känna känslan av att sen stryka dem.

Ute i god tid är jag också.
Ska flytta i november (11e för att vara exakt. Bärhjälp mottages tacksamt.. ju fler man är.. ), och kan redan stryka den  jobbiga punkten "lastbil".  Har börjat fundera på vad jag kan slänga.. har samlat på mig en hel del skrot på de 6 år jag bott i den  här lägenheten..
Jag vill stryka fler saker.. kanske dags att börja beta av listan mer seriöst framöver. Skaffa fram fler kartonger, kasta ut soffan..

Annars?
Förrutom halsförkylningen-som-inte-bryter-ut-totalt-som-bara-ligger-och-retar-samt-tar-rösten, så är det gött att vara jag.
Nästan hela gruppen från verket kom med på utelunchen idag, kul!
Nolleföreställningen och allt därikring börjar falla på plats (även om lite extra föll in, men bara man är fantastisk...)
Snart dags för årsmöte och allt därikring. Sen är det slut.. vad händer då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback