Kiiiiiiiiiiii

En vecka på verket avklarad.
Saker o ting är som de var innan jag slutade i augusti. Full fart framåt. Finns alltid något man kan göra. Inte särskilt inproduktivt mao.
Glasruteögongodiset, nu mera ett vanligt ögongodis, är. (Är är nog den korrekta frasen. Ska inte tänka på det där, beter mig som en annan idiot. Jag är ju för sjutton gubbar vuxen vid det här laget! (och HÖR sen!))

Ki-jympan från i tisdags känns fortfarande.
Ki-yogan idag var en mycket dålig idé. Har nog aldrig haft så svårt att koncentrera mig på det jag gjort. Dåligt.

Orgelinvigningsfesthögmässasjungning på söndag. Ska bli kul. Mäktigt. Häftigt. Den nya orgeln låter som en varm filt.

Nej.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tusen tack, det behövs! Tåget går om en stund, sedan är jag på väg! JAJKS!

Postat av: Vicky

Jag har överlevt! :-) Har haft en jättebra dag och jag längtar efter fler!

2007-10-16 @ 19:23:32
URL: http://victorioucity.webblogg.se
Postat av: Malin

Tränar också KI-jympa. Otroligt skönt att få träna med attityd!

2007-10-24 @ 14:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback