Back in business

Tillbaka på verket imorse. Idel "välkommen tillbaka"-hälsningar i korridorerna.
Orsaken till att jag är tillbaka? En av de andra i gruppen har fått ny "riktig" tjänst i huset. Coolt.
Så nu sitter jag där, längst ner i en korridor, med mitt namn på dörren, egen telefon och oerhört kala väggar. Måste nog släpa med mig en blomma eller två på onsdag.

Dagens do-not-do: Välta en tallrik fil över hela skrivbordet (inkl. mobiltelefon). Det blir kladdigt, äckligt, och man måste stressa iväg.

Dagens do-do: Eh.. inse det lätta i BESKen. Och det tackar vi A-K på verket för. Hon läste nämligen kursen och jobbade heltid samtidigt, och lyckades klara den (och ha småbarn hemma).  Så nu krävs bara en bekräftelse från Oru.

Nyköping i lördags var bra. Nyttigt. Slitsamt. Roligt. Svårt.

Imorgon intervju på ett annat verk, det där som handhar Skatt. Intressant ska det bli...

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hur gick det på Skatten?

2007-10-11 @ 08:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback