På Plats

Så var då nästan allt där det ska vara.
Nästan.
Tror jag lyckats försnilla favoritnoterna (och om jag vore snäppet tröttare, skulle jag garanterat storböla). 
Vete fasen vart jag kan ha lagt dom. Inte bland resten av musikgrejorna iaf, det är ett som är säkert. För där borde de vara, eftersom de var där innan jag packade.

Hursom.

Flytten i går gick över förväntan smidigt och bra, och med hjälp av världens bästa flytthjälpspatrull så tömde vi, och fyllde, en tvåa på knappt 2 timmar. Egentligen ganska sjukt. Eller så har jag inte så mycket saker som jag tror jag har. Inga större dödsfall, bara den lampskärm som inte överlevt en enda flytt hittills, och då har den gjort 3, eller 4, dog en smärre död.
Nej nöjd är jag, och nöjdare blir jag nog om jag hittar noterna, får undan klädberget som bara ligger, får tag på en duschdraperistång,  och lyckas fixa en matlåda till imorgon.. och att ClasOhlsson har de elpryttlar som behövs för att jag ska bli fullfjädrad hemmaelektriker..

Måndagens plus och minus
+ sovit som en mycket liten gris hela natten
- inget duschdraperi = genomblött badrum 
+ frukost, faktiskt
- klädkaoset
+ endast 12 minuter från cykelställ till cykelställ
+ ögongodis iförd träningskläder, i lunchrummet, innan halv åtta. Mums.

Ja, totalt sett.. en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback