Mental note

Nästa gång jag flyttar....
Ska jag INTE packa och flyttstäda samtidigt.

Men nu blir det nog bara lite städning och ihoppackning av köket innan det är dags för kudden.
Sista kuddningen i den här lägenheten.
Hallelujah!

Undrar var jag har den där mojängen man tar loss kabeln ur väggen med..  den är säkert underst i nån kartong nånstans. Om den ens är i den här lägenheten. Att man alltid kommer på sånt efter man packat ner allting.

F.ö., ifall man har vissa förväntningar, så blir man besviken när det inte blir som man trott. Har man däremot inga förväntningar, blir allt så otroligt bra. Jag ska sluta med förväntningar.

Näpp, back to köket.. nu för sista porslinspacken och hyllstädning...

(vilken fantastiskt rolig lördagkväll man kan ha....)

Kommentarer
Postat av: Becks

Det blev ju bra till slut trots allt. :) Hoppas att du har hunnit komma i ordning till imörrn kväll.
Kram från höger-och-vänster-tass

2007-11-12 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback