Jääääääävlar!

Igår, på väg hem konstaterade jag hur skönt det var att det inte fanns någon attraktion kvar. Idag säger jag: "Jääääääävlar!" och konstaterar att jag hade fel. f-e-l. FEL. F-E-L!

Det var inte bara lock-and-load (på sådär en meters avstånd (jag kände verkligen blicken på mig), mitt i ett samtal med någon annan, över huvudet på denna, med ett lätt leende, inte en gång, utan två (efter andra blev jag tvungen att vända mig bort)), utan det var begär.  Och sen under fikat. Det lilla leendet, och lock-and-load-blicken. Jag klarar inte det här. Jag är fortfarande påverkad av det. Nästan så det gör mig illamående (och rädd).

Tankens värld är farlig.


Förvirrad. Inte klok.

Kommentarer
Postat av: Y

Mitt nät räcker inte till två kommentarer, så för inlägget nedanför "Yes, baby, klart det är dags!" och för det här "I told you so!"

Postat av: Vicky

Låter på alla sätt spännande! :-)

Stort lycka till idag!

2007-05-11 @ 09:16:10
URL: http://victorioucity.webblogg.se/
Postat av: Vicky

Åh förresten! Hur gick det med Vivecas hår? Gick det bra? Kanske är du sugen på att hjälpa till på 1700-talsfronten?

2007-05-11 @ 09:28:26
URL: http://victorioucity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback