Imorgon blir det Stockholmsbesök

Japp, imorgon blir det återigen en tripp till Stockholm för intervju. Ja, inte StockholmStockholm, utan mer Vaxholm faktiskt. Ska bli intressant. Är lite för trött just nu för att se det roliga.
Trött ja.
Igår var jag och Y till Linköping. Representationsbesök på LiSSarnas sm-bidrag. Det var roligt.. länge sen jag såg något spex som jag inte byggt.  Mer om det nån annan gång kanske.. nu orkar jag inte. Bilfärden gick bra, både dit och hem. Missade alla djuren, både levande och döda, (1 nydöd räv på väg dit. 1 levande "skutte", 1 levande fjolårsälg, 1 levande grävling samt 1 död grävling på väg hem.) bilens bromsar fungerade. Inte sådär läge att köra på en älg direkt - mitt i skogen någonstans mellan Hjortkvarn och Lkpg.

Konstaterade krasst att det kanske är dags att sticka ut hakan och våga låta risken att bli sårad öka igen. Kanske. Tryggheten bakom den ofantliga muren börjar bli lite slentrianmässig, lite äventyr på andra sidan kanske?

Nu kommer det säkert regna på väg till kören.

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Jag hoppas att dina intervjuer gått bra!

2007-05-11 @ 13:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback