Kort om kvällen


* Uppladdning inför intervju. I min sjuka hjärna har jag redan fått jobbet.. är det bra eller dåligt? En till bra referensperson är fixad dock. Snackar man i 180, och har substans i allt man säger, är man en bra referensperson.

* Pepp på lägenhetsjakten. Jättepepp. På måndag blir det visning på en stor, fin 2a. Jättepeppkänslan beror nog mest på att min sjuka hjärna bestämt sig för att jag fått ovanstående jobb redan.

* Hur kan SVT sända The Phantom of the Opera (the movie) kl.2230? Då blir det för sent för mig, för att hinna få chansen att höra Gerald Butler sjunga "Point of no return", innan sängdags. De kunde väl slängt ut Allsången från kl.20 med fjantar som Måns och Gessle för en riktig man som sjunger så det river i själen. Butler må vara mer oborstad och "råare" än originalet (Michael Crawford), och filmen i sig är betydligt råare än scenversionen, men det är just det råa som gör att nackhåren ställer sig i givakt och jag får gåshud på benen.. Fram för fler "råa" röster som river och tar i där det känns!

Kommentarer
Postat av: suzy

vart ska du på iuntervju?? och vart har du kollat på lägenhet...slut på tiden i brickebacken??!? Lycka till med allt! kramis

Postat av: Vicky

Åh vad spännande! När får du veta mer?

2007-07-04 @ 14:20:49
URL: http://victorioucity.webblogg.se/
Postat av: Vicky

Besked idag?

2007-07-06 @ 08:10:58
URL: http://victorioucity.webblogg.se/
Postat av: Vicky

Spännande! Gott att det blev en andraintervju, då är du ju ett steg närmare! Tummen hålls såklart!

2007-07-06 @ 10:01:07
URL: http://victorioucity.webblogg.se/
Postat av: Nita

Jag såg "Phantom" på tv:n...jiiiizez, jag var kär när jag gick och lade mig efter det - inte i min man =) Håller med dig - det är det råa som gör det! Lycka till med intervjun!

2007-07-06 @ 11:54:04
Postat av: Jessica P

Previa gick bra, uppföljning i slutet av oktober. Hur har det gått för dig?

2007-07-08 @ 13:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback