Trött som en mycket liten gnu

Den här lilla gnun ska alldeles strax krypa ner under filten.
Men först
Snabb veckogenomgång.
Låtgrupp - roligt. Sandra är inte helt klok :)
Kör - jag är inte helt klok...
Kostymandet gick bra.. inte alls så bra som planerat, men ändå..
Bio - VIPvisning av "Fyra fula fiskar" från 1933 på nu nerlagda Astoria. Skrattade flera gånger. Mingelmaten på Harrys efteråt var väl sådär.. men gratis. Fast bäst var nog ändå Pitcher's.
Bio - Shortbus. Klarar man av att se sex på bio så var den faktiskt riktigt bra. Och inte alls så porrig som jag trodde från början.
Pilates - roligt. Och jag måste ha gjort rätt. För sån träningsvärk i "powerhouse" har jag då aldrig haft förrut.
Fika - mysigt.
Och sen var det måndag.. varit en bra vecka so far.  Relativt bra studentmässa - bra styrelsemöte, trots oväsentliga diskussioner. Bra låtgruppsmöte - vi är inte helt kloka. Och sen var det idag!
Idag.. sväng på stan, hindersmässa och raggsockar rikare, jobbintervju på Proffice - ROLIGT. Och jobbet som ska tillsättas verkar som klippt o skuret för mig, nu blir det nervöst fram tills de hör av sig nästa gång.
Kör - jag ÄR inte helt klok...

Imorgon blir det middagsgäster, och på lördag provföreställning och temafest "crossdressing". Ser framemot det..  även jag kan nog bli en aning sexy i kostym..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback