Kort natt...

om sådär 5½ timme ringer väckarklockan, för då ska man upp. Upp FÖRE tuppen. Förstår fortfarande inte varför jag valde 0522-tåget.
(kan iofs ha något o göra med 0855-flyget men..)

Sista kören före spexdvalan idag. Lite tråkigt (och svårt) att säga det.. fast körledaren bestämde på stående fot att jag "självklart skulle vara med på allsångskonserten" - även fast jag inte hinner öva något innan. Han har sina sidor. (och de flesta är helt underbara)

Körenkören, en av mina extramammor tycker jag "sliter ut mig" på spexet. Kan man slita ut sig på något man tycker är roligt? För nu är det roligt (igen), och känns inte alls lika motigt och tungt som det varit förrut. Två veckor kvar nu. Kan man vara så underlig att man längtar till aulaveckan börjar och alla bitar börjar falla på plats? Jag gör det..

Imorgon åker jag norröver för dop av senaste brorsonen som sagt. Ska bli skönt o komma upp en sväng, även om den är kort. Fylla frysen, klappa kossorna, sy snyggaste stassen.. få lite motivation till livsstilsomläggning,  hålla tummen för jobben.. en lugn helg helt enkelt!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Klart du ska vila upp dig.
Och, jo, tyvärr kan man nog slita ut sig på saker som är roliga. Det är det som kallas "honungsfällan" i min kurslitteratur. Håll koll på hur du mår, och sakta ner när varningsklockorna ringer bara. Och ta en paus då och då :-)

Postat av: Vickisen

Hoppas du haft det gott norröver! Stort lycka till i morgon!

2007-02-21 @ 09:40:14
URL: http://victorioucity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback