Dopet som blev en vigsel... också

Ja ujja..
En snabb-helg norröver senare..
Ett dop, en vigsel, alltför mycket ätande (smörgåstårta, vanlig tårta.. dop/bröllopsmiddag.. 4årsfirande) och en förkylning senare.
Förkylning kom som på posten eftersom de flesta av småttingarna var förkylda/sjuka.

Men nu är iaf svägerskan svägerska på riktigt. Tack vare 5-minutersversionen innan dopet. Snacka om förvåning. Och en aning chock. Fast ändå inte eftersom vi pratat om det juridiskt bättre i att vara gift än att "bara" vara sambo. Speciellt när man har barn som dom har.

Imorgon dubbel-intervju i Stockholm. Jag måste åka hemifrån för tidigt, och irra omkring i tunnelbanan och med bussar för att ens komma fram dit jag ska. Lite för typiskt.. men företag 2 (eller företaget, eftersom det första är ett statligt verk...) ska maila en vägbeskrivning/resbeskrivning så jag hittar dit. Borde funka. Hoppas jag. Och att ingenting är försenat, eller inställt eller..
Är inte ens nervös. Är väl det jag är mest orolig för.. jag är inte nervös för intervjuerna, men ändå lite för att jag inte kommer hitta, eller för att jag ska ha tappat rösten helt och hållet.

10 dar till premiär!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback