God Jul och Gott Nytt År!

Imorgon vid den här tiden sitter jag i en liten plåtkoloss någonstans över, ehm.. strax norr om Sundsvall eller så.
På väg norrut för jul, födelsedag och nyår.
Mycket efterlängtat!!

Julkonserten i tisdags var bra. Även om rösten inte höll hela vägen in i kaklet så var det bra. På fler sätt än ett. Skönt att ha delar av det "sociala skyddsnätet" där också. På tiden!

Otroligt seg jobbvecka det här. Händer ytterst lite, och jag blir allt mindre förtjust i upptaget-ton i telefon och folk som inte har telesvar.

De dagar man känner sig som fulast - då får man.. det där "hej" och det efterföljande lilla privata leendet (som det nog inte var meningen att jag skulle uppmärksamma. Eller nåt).
Fast dagen började med ett gott skratt.
I onsdags när jag och M från kören gjorde en slags debriefing av konserten kom vi in på snygga män. Hon har sett något snyggt på nån reklampelare jag inte uppmärksammat. Men jag nämnde Dressmans kalsongkille. Idag på morgonen får jag ett sms. "Bingo! Nu har jag sett kalsongkillen. Inte illa, inte illa".

Många goda känslor att minnas över jul.
Lite att tänka på.
Val.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback