En skitdag i ett skitliv

Jag bestämde mig en gång, för att inte skriva saker när jag är på folkilskt humör. Men jag ändrar mig lika ofta som jag bestämmer mig. Tror jag.

Idag har varit en total skitdag.
Vaknade - ville inte stiga upp ur världens skönaste säng (efter bra drömmar).
Frukost - lika äckligt som vanligt.
Och inte var det vinterväder heller.

Och ungefär i samma anda har dagen varit.
Negativ, negativ, negativ.
Folk har mest varit jobbiga, och jag kom på mig själv att inte ha någon koll alls.
Jag ringde upp en uppgiftslämnade, satt och väntade i luren.. och helt plötsligt så svarar människan och jag visste inte ens varför jag ringde. Pinsamt.

Skitdag.
Inte ens det snygga ögongodiset kunde muntra upp mig genom att vara sådär läcker.
Och jag tror inte ens att det bara är jag som tittar.

Skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback