Sprudlande, hoppande... glädje

Åh vad det är svårt att finna orden när man är så sjukt nöjd, glad, överväldigad, glad (sa jag det?)!!
Trots lite farhågor kring solona till på lördag så gick kvällens övning över förväntan, och jag har sällan fått höra så många fina, snälla saker på en gång!
Tydligen lät det bra!
Körledaren sa många fina saker.. men det som värmde mest var nog att han tyckte det lät säkert (och mycket bra) - jag som knappt kunde stycket imorse när jag sjöng igenom det hemma. Det känns tryggt att veta. Det värmde så otroligt.

(sen så fick tanten ingen beröm alls, mer än standard "bra")

Svårt att beskriva den glädje och värme jag känner just nu. Sådana ord har jag inte. Men leendet sitter där det ska och jag vill bara sprudla, hoppa och krama världen.

(Vill ni lyssna och bilda egen uppfattning? Nicolai kyrka, lördag 16:00, kostar gratis)

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hoppas allt gick så toppenbra som repet skvallrade om, själv tillbringade jag lördag em/kväll på Conventum med (fp)..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback