Återbäring.

Det där brevet från skatteverket med deklarationen i kom idag. Vilken lycka. Först skräck - sen lycka när jag iår faktiskt får TILLBAKA pengar, utan att behöva luska fram några absurda avdrag. Skönt.

Nytt jobbkontrakt och besök på AF igår, allt färdigt innan kl.10. Komplett med besök på spexkontoret var jag inte ens borta i två timmar. Äntligen går saker och ting i lite tempo.

Förrutom jobbjakten då. Förslöad. Ett jobb sökt idag (som jag inte lär få, men eftersom jag blev "anvisad" det från AF, så måste jag ju söka), och ska väl försöka få iväg några till innan natten. Måste sysselsätta mig med något innan jag blir knäpp.

Annars tänker jag för mycket.
En del är väl konstruktiva tankar som jag bara måste få iväg till rätt personer.. börjat lite nu, men det är ändå mycket som ska tänkas iväg och ut.
Andra tankar är nog mest destruktiva. För mig själv, andra och mig.

Indeed, stilla veckan är stilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback