Då var det dags för mig med!

Jaha, då var det dags för även mig att börja blogga. Blogga. Konstigt ord det där egentligen.. låter som något man satt i halsen och försöker få upp igen. Alternativt det där lätet som Gollum har för sig i LotR-serien.

lillamy - det här är ditt fel! Bara för att du ville läsa mitt allmänna trams så är det sånt det blir. Ostrukturerat, och direkt från hjärna och hjärta. Ska väl kanske försöka strukturera mig lite. Men bara lite.

Vad ska då denna bloggen fyllas med? Allmänt trams, saker som händer och sker omkring mig i min verklighet, och saker som sker i det som inte är verklighet.
Vad är då min verklighet? För tillfället en arbetslös sådan, då man som ekonom inte är direkt ensam om att söka de få jobb som faktiskt finns att söka. Jag måste börja bli bättre på spontanansökningar. 
Min verklighet innefattar även en hel del musik/sång. Finns få saker som är viktigare i mitt liv.  Även där krävs en uppryckning - mer övningstid (finns ju eftersom jag inte jobbar/pluggar), allt för att bli bättre. Söka reda på en ny sångpedagog ligger också på planeringen, inte helt lätt att hitta någon som passar mig och min genre. 
Spex är även en del av min verklighet. Och spexigt värre lär det bli, måste bara bestämma mig för vad jag vill göra för något i produktionen detta året.. något nytt kanske? eller något gammalt? eller helt enkelt inget mer än kassöreriet? Hjälp mig!

Nu är det dock snart tid för "Bones" - en tv-serie jag faktiskt följer, och gillar!

Kommentarer
Postat av: lillamy

Muahahahahahahaha!:) Det kommer bli intressant!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback