Två bra dar - i rad!

Hör och häpna. Jag hade rätt! Mitt nyaste (1dygn gammal) brorsbarn föddes på Lucia, som jag förutspått och tippat.. Det blev ingen Lucia dock utan det blev en stjärngosse! En liten Tim Håkan. Eller ja, liten o liten.. 54cm lång. Då är man inte liten. Då är man en ganska lång bebis, men allt verkar ha gått bra. Barn och föräldrar mår bra, och morlillamor har fått lära sig något nytt - hämta på dagis!

Det var gårdagens bra.
Dagens bra - Jobbintervju inbokad!  (Blev lite snopen faktiskt.. trodde inte de skulle gilla min meritlista, för såå himla tjusig är den inte än)

Två bra dagar i rad. Vad blir det då av morgondagen? Bingo? Iofs, med praktfest á la 1906 så kan det väl knappast bli annat. Och ikväll ska jag på körövning igen. Har saknat dom gamla rackarna. Bara roligt!

Lycklig!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Åh grattis! Det kommer hållas tummar på min front! Ser fram emot att få serva damen med grymmismat ikväll! Ses då!

Postat av: Vickisen

Hur gick det på intervjuo? Schpannen?

2006-12-18 @ 15:44:32
URL: http://victorioucity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback