Kort och Konsist

Jobbintervjun igår gick bra. Nu återstår bara det värsta - väntandet på om de erbjuder jobb eller inte.
ÖMHs julkonsert igår var också bra. Men lite småseg vissa partier. Och trumpeterna var lite sura ibland. Men på det hela taget en bra julkonsert.

SJ är däremot ett kapitel för sig. 45 minuter sena igår. Åkte från Örebro 8 minuter innan vi skulle vara i Västerås (enligt tidtabellen alltså, men den kanske man ska ta med en nypa salt?).

Imorgon blir det norrutfärd. Till vinter (förhoppningsvis - snögränsen går nu 2 mil norr om mor&far) och nytt syskonbarn!! Dessvärre verkar det som om brorsan&co far till fjälls över jul.. inte så jag ville ha det ju! Men man har inte särskilt mycket att säga till om helt enkelt..

Och nu ska jag sluta med det här innan jag pyser över.
Återkommer när jag är snäll igen.

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Håller en tumme för dig. Det är bättre med jobb än att vara arbetslös. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback