Sen sist..

Uruppförandet gick bra.
Gick därifrån med en känsla av..
tja, jag försökte förklara känslan efter konserten som "har uruppfört, blivit förförd och är urladdad".
Och det stämmer verkligen.
Förförelsen är mer av oköttslig natur dock.

Har precis varit i Västerås på utbildning.
Arbetsledning.
Gruppkännedom.
Självkännedom.
Det är jobbigt att ställa frågor inåt i två dagar.
Men det var bra, även om det inte var det förväntade.
Och så hann vi med lite roligt också.

Sova på hotell är trevligt.
Även om det luktade lite märkligt.
Drömde en fin dröm.
Trygg.
Ungefär,
[...] han för undan mitt hår, och håller sedan bara om [..] Trygghet.
Sen minns jag inget mer. Men känslan består.

Sista övningen före tangokonserten på lördag ikväll.
Det var..
ehm..
Det kommer bli roligt! Och häftigt.
Måste bara lära mig några toner till först.

Samman, men ensam.
Behov , men tomhet.

Sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback