Ett mål!

Som ni vet så har jag kämpat och tränat (alldeles för) mycket i vår.
Har snittat 3 pass/vecka sen den 6 januari.
Det är bra.
Och har gett en hel del fina resultat också.
Kondisen är väl bättre än den någonsin har varit.
Och detta ska firas..
och hur firas då det?
Jo, med att överleva Peter's intensivpass fredag 12 juni.

Skutt-roligt! :)

I eftermiddag stundar uruppförande af Pie Jesu Domine af Valborg Aulin.
Det blir roligt.. och intressant.

F.ö ska jag nog se till så att Y alltid är med när jag ska köpa kläder.
De blir för stora annars...


Och,
slutligen,

dagens självklarhet
Att älska är mer än åtrå.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha, jag har ett grymt ögonmått =)



12/6 it is!

2009-05-10 @ 09:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback