Solen skiner himlen är blå...

.. vad det är skönt att leva då,
högt i topp går allas humööööööööör
och det är det som susen gör!

En liten visa från förr fick inleda idag.
För solen skiner, himlen är blå, och det är skönt att leva nu.
Varmt är det också.
Sjukt varmt.
Men jag klagar inte!
Jo lite.. det blir så svårt att sova när temperaturen i sovrummet ligger mellan 25 och 30.

Annars?
Jobb, jobb,
F&S, F&S
Ungefär det jag gör nu.
Och läser böcker.
Fick nya böcker med posten - har inte hunnit dit än, men snart är det dags för lite nya mord att läsa om.
Sommar är deckare helt enkelt!

En annan sak jag tänkt på hela helgen är vad F på jobbet sa i fredags.
Av någon underlig anledning kom vi in på barn och bröllop och sånt.
Min åsikt är ju att visst, gärna, men med en bra karl. Och så säger jag "alla bra är ju redan upptagna".
Efter det kommer det jag funderat kring sen dess.. F säger; "Men 'söta-pojken' är ju ledig".
Och eftersom jag ältar allt, så undrar jag nu om hon sa det bara som upplysning eller om hon vet något som jag inte vet. Däremot så svarade jag väldigt dumt.. "men han är ju så liten" (läs: ung).
Så sen dess har jag ältat och ältat och ältat detta...
Så typiskt.

I övrigt var det en väl svettig upplevelse att träna Peters medel när det är +30 både ute och inne.
Det rann. Inte som det vanligtvis gör, och verkligen rann..
Och jävligt jobbigt var det, trots vätskeladdning.
Men det är skönt. Dessutom fanns det gott ögongodis = ännu bättre!!

Och, intensivpasset överlevdes! Blir fler sådana i höst :)

Nu försöka sova...
20 väckarklockor (och 6 helgmorgnar) till semester!!

Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback