Semester - at last!

Ja, nu har jag ju egentligen inte semester förrän på måndag, och jag måste jobba imorgon med först.
Men Hallelujah - semestern is here!
Och efterlängtad är den.. de här senaste veckorna har varit rent ut sagt plågsamma.
Men nu.. en avslutsfredag och sen tuff-tuff-tåget till Sthlm och Arlanda och lördag morgon åker jag och mamsen till London!

Väskan är inte packad och klar.. det är svårt att packa både för London och sen för 2½ vecka i Norr. Det kan bli en kanonaugusti med finfint väder och havsbad, men det kan också bli katastrofkallt och hurvigt. Alla eventualiteter måste täckas in, och dessutom måste jag spara plats i väskan för lite shopping... kläder (och skor) sägs ju vara billigt in the U.K så här års.

Knepigt.

Annars?
Jodå.. det knallar på.
Undviker inte längre och det känns mycket bättre. Bättre, men märkligt. Men bra - på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! Har du slutat blogga efter sommaren? Det är ju ett så trevligt sätt att ha koll på vad du hittar på för trevligheter i livet.

Kram Sara

2009-09-18 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback