Stick to the plan G'ddamit!

Yoga, Wobbler och Vin med tjejerna var helt klart rätt recept idag.
Även fast en del andra tankar snurrar runt som bäst kvällstid.
Såna där tankar som får mig att vilja ändra planen, som får mig att känna mig som en.. tja, stalker är väl för häftigt uttryck, men åt det hållet iaf. Nej, hålla sig till planen, så mår jag nog bäst..

Och det nya körkortet ligger och väntar på posten. Skrämmande om något, för kortet.. är rent ut sagt.. tja, fult. Skrämmande för att 10 år har gått, och fort har det hänt också. Vad har jag egentligen åstadkommit sen dess?

Sova är nog en bra plan.. för försovning har blivit något av en trend..

Stick to it! The good parts, the rest is just.. blah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback