Smärta är... skönt?

Ååh vår!
Det är helt sjukt fint väder ute - solen skiner och det är 17 grader på min kökstermometer (den hade 19 imorse, i solen). Solen värmde helt sjukt skönt på ryggen på väg till F&S tidigare, hade nästan för många kläder på mig.
Me like våren, äntligen äntligen är den här!
(och äntligen, äntligen så får man börja nysa lite smått igen... eller?)
Jag blir så glad av vår, i alla fall i år. Vår är bra. Helt enkelt.
Har lite ont om glad vårmusik dock.. menmen.

Träningsvärk som f-n.
Gick på Elles skivstång i torsdags för första gången på en månad. Och det var.. ehm.. tungt.  Det var benen-skakar-fast-det-inte-är-slut-än-tungt. Och det lider jag för fortfarande. I går var det en pärs att gå nedför trappor (något lättare att gå upp dock). Låren känns.. om vi säger så. Framsida lår, baksida lår, rumpan.. så det är ganska skrattretande faktiskt. Skrattar åt mig själv när jag knappt kan sätta mig ner utan att det känns i låren.
Och dum som jag är så var jag i väg i morse och körde Martins medel också. Det kan ju inte bli värre liksom. Och jag hade glömt hur bentungt hans pass är. Har inte kört det sen i januari eller så.. och fy sjutton. Men bara att skratta åt eländet och köra på.. måste komma ur svackan som varit och köra på mina 3-4pass/vecka igen, annars blir det aldrig nått uppnått mål det här året..

Och på tal om mål.. Nåt som är otroligt gott, och nyttigt, är kesella och frysta hallon. Gegga ihop och njut - smakar som glass - tack E för tipset! :)
Nu sill/ägg-lunch i påskens tecken, och sen blir det banne mig balkongen och en blodig deckare!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att geggan gick hem. Den är verkligen en vinnare. Har varit till Drottningholm och strosat i solskenet idag. Glad påsk!

2009-04-11 @ 18:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback