Glad!

Härlig helg i Stockholm
Kårspexet hade lyckats klona en örebrospexskådis (läskigt lik mimik!), och skriva ett rätt hållbart manus.
Skrattade högt flera gånger. Och idén med en stuntman var helt enkelt strålande. Bravo Miss Sophie! =)

Londonresa i sommar med mamman. Och inte ser det ut att bli särskilt dyrt heller. Skönt. Pundet är ju lite väl högt för shopping - men det är läääänge sen jag var i London, och London har saknat mig. Det har jag hört ryktas på stan.

Våren är helt enkelt för härlig!
Lyckoinjektion :)

Ben&Jerry och en stor kopp Vårkänsla (thé), tjocka Lynley-boken och god musik gör helt enkelt livet rätt gött.
Lyssnar på Mendelssohn och blir än varmare i hjärtat. Kvintetten är bara så vacker. Det är något speciellt med manskör..

Fyra dagar kvar till fyra dagars sovmorgon..
Längtan!

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Nu blir jag ju nyfiken på vilken skådis som är klonad. En hint?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback