Alla vägar bär till..

Oj oj.

Sen sist.

Italienarna här. Solistkonsert med, ehm, märklig modern musik. Vet inte vad jag egentligen tycker. Dessutom sjöng hon kantigt och hårt.
Yoga.
Ensamma på verket. Bara proffsen där.. och det blev lite mycket telefon och mailande. Kändes som jag inte gjorde något vettigt på två dar. Men jag hade nog att göra hela tiden.

Bräda.
Ojoj. Det tog. Men - det var roligt, utmanande och jag ska fan i mig fixa den sista kombinationen!

Mamman på besök.
Körkonsert av italienarna. Wow. Det var.. wow. Märkliga moderna körstycken - men wow. Coolt helt enkelt.
Körfest. Galet. Men inte så sent som det kunde ha blivit.

Yoga.
Gå på stan. Shoppa lite. Jag krymper. Det är bra - men jag blir så förvånad när mindre storlekar passar..
Biobesök - Mamma Mia.
Den var väl... okej.. de hade bara glömt en sak.. manuset.
Besöka faster i Sala. Köra omkring i liten fånig Nissan Note hyrbil. Ful var den också.

Så idag, placera mamsen på bussen till tåget och cykla till jobbet. Där vår applikation var halvdöd och inte vid liv igen förrän halv fyra. Är ju så man blir.. knäpp.

Ki Balans.

Och nu känns det bra. Lite struktur, lite nedvarvning, potatisar kokta och morgondagen planerad.

Är det fel av mig att vara förväntansfull?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback