Lägesrapport

Rösten låter fortfarande skrutt, men konserten igår var rolig och jag tror det lät bra.
Fast "skrutt" kan ju vara lite missvisande, höga C på uppsjungningen i går utan större ansträngning borde ju påvisa motsatsen. Eller hur?

F.ö är det rätt skönt med helg. Veckan som gick var lite lätt hysterisk. Galet mycket telefonsvarande, blankettprintande. Slutade veckan med att bara göra fel. Ingen höjdare en fredageftermiddag direkt, men det var länge sen jag var så trött i huvudet. Men iofs, ett så ofantligt trött huvud gör att det är än skönare att gå till F&S.

Annars så har jag nästan bestämt mig för vilka (två) par skor jag ska köpa inför höst/vinter.. och det är så otroligt roligt att stå i ett provrum och känna sig, om inte vacker, så åtminstone inte ful. Framsteg! :)

Kommentarer
Postat av: Pionhed

Jo! Jag tycker att alla som tar tag i saker och ting, vågar sätta upp höga mål och sedan på ett bra och långsiktigt sätt arbetar sig närmare och närmare målet är inspirerande människor. Alltså är du inspirerande =)



Keep it up! / P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback