Beroendeframkallande

De som har känt mig länge har nog svårt att smälta det som kommer nedan. Men det är sant.

Jag har blivit träningsberoende.

Och det är en sån skön känsla.
 Att gå från jobbet, trött, grinig och negativ.
Att fundera på att gå hem istället för att träna.
Sen, när man väl går hem, efter passet, då sprutar endorfinerna, och en stor lyckokänsla har infunnit sig.
Det är så SKÖNT!

Och visst har jag märkt av lite resultat under hösten. Dels visar vågen på en positiv trend gällande julmålet ( alltså, -8 från slutet av juli (3½ kvar!!), men dessutom visar måttbandet en än mer positiv trend. Hejja centimeterförluster!! Detta märks även när jag ska leta fram något klädesaktigt att ha på mig. Men jag klagar inte. Det är roligt och se resultat! =)

Japp, så är det, jag är bäst!
(och ödmjuk)

Kommentarer
Postat av: Maria

2008-11-11 @ 21:26:36
Postat av: Maria

det kanske man inte kan tänka sig när man hör det...men så roligt...vet ju verkligen hur det är att vara träningsberoende:P får man inte se resultatet du pratar om?

2008-11-11 @ 21:28:06
Postat av: Pionhed

Pling och grattis och bravo och sånt. =)

Postat av: Jessica Pi

Gud vad skoj med både träning och vikt!

2008-11-14 @ 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback