Spexdvala

Nu går jag in i årets spexdvala.
Jo jag vet att det är en vecka kvar till aulainflytten.
Men den kommer swoscha förbi i något slags.. tidsbrist.
Eller, tidsbrist är nog fel ord. Det kommer nog bara vara tillräckligt att jobba, försöka bli frisk, tänka igenom/ta beslut, hinna med kören, bo i ett kaos.. och sen är det premiär.

Kaoset ja. Jag har blivit med tapetserare. Vardagsrummet är tack och lov färdigt, och jag måste nog erkänna att jag hade rätt bra smak när jag valde tapeter i december.  Det blev snyggt. Nu är bara gardinerna tokfel.. och jag vill ha mig en soffa som matchar sådär perfekt.. en snygg matta.. tavlor.. och än är jag inte rik.  Och det är ett kök, ett sovrum, och en hall som också kommer bli sådär snygga så jag vill ha nya saker. Vojne.

Jobba ja. Det gör vi. Vi jagar även våra IT-varelser dagligen. Nästan så vi tror att de inte tycker om oss längre..  (om de ens någon gång gjort det). Godiset är sådär snyggt var dag.

Frisk vill jag bli. Förkyld så det nästan sprutar ur öronen. Men nu får det vara nog! Jag är LESS - jag vill träna.. och kunna sjunga.
Älskade kören visade god smak och valde mig som stämrepresentant. Då kan jag påverka lite mer officiellt än vad jag gjort hittills. Bra.

Beslut är bra.
Beslut är än bättre när de är genomtänkta.

Vi ses till påsk!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hej!
Hoppas allt är bra med dig...
Ville bara göra lite sån där elak reklam och säga att min blogg ligger uppe igen för nya upptåg!
Ha're fint!
/Dennis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback