To hell and back

Jag mår nog inte så bra, egentligen.
Några väl valda ord från en av mina extramammor i kören, S's påståenden om hur hon hade det, och min totala oförmåga att slappna av och landa även ikväll i kyrkan summerar ihop sig

To Hell..

Jag måste nog börja ta hand om mig själv. Lyssna på kroppens signaler. För just nu är känslorna i kroppen
- taskig mage (inte så mycket en känsla som en signal)
- rastlöshet
- otålighet (blev rent ut sagt oförskämd i telefon med en uppgiftslämnare idag. Obra. Han ringde tom upp vår enhetschef)
- nerverna på utsidan
- oro i magen
- stock i halsen
- inget är roligt

behöver gråta ut ordentligt, tömma mig, landa. Slappna av. (Bli omhändertagen en stund? Känslan av kvällens korta prat med S var att jag vill få en stund, där jag bara är, och kan sitta tyst, men ändå känna förtroende för den andra, som faktiskt, bryr sig, även utan att jag behöver säga något).

...and back?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback