Skulle inte du sova?

Sömnbrist sägs vara en ny folksjukdom i vardande.
Kanske.
Min ligger mest i för lite sömn i en för lång period och ingen återhämtning.
Men det går över.

Bra vecka so far.
Måndag med snygga-mannen-möte till vattenkokaren. Han är för snygg.
Tisdag med snygga-mannen-möte till lunch. Undvek framgångsrikt att möta hans blick.
Onsdag idag utan snygga-mannen-möte. Såg honom dock. Ska försöka sluta med det.

Dålig vecka so far.
Tre mornar, tre försovningar.
Måndag - inte så farligt dock..  hann allt jag borde.
Tisdag - vaknade 40 minuter innan jag var på jobbet i vanlig tid. Obra.
Onsdag idag - vaknade alldeles för sent, men var på jobbet i vanlig tid. Med det halvtorra håret endast duschat med havssprayen (bra köp!) och intryckt i morgonmössan.  Håret ser förskräckligt ut.

Mycket jobb blir det.

Dagens citat:
"Alla var påtända tillsammans och hade det mysigt... får vi hoppas"
- Musikhistorieföreläsaren pratar om the Greatful dead på 1960-talet, och vi två som passerat 25 flinade/fnissade brett. Övriga förstod nog inte direkt referensen.

Dagens Weee: Skatteåterbäring till mig! En halv soffa =)

Mindre än en månad till Italien.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Havsspray oh yes! Det är jättebra faktiskt! eh, nu behöver jag ju inte det, eftersom jag är afro, men när jag inte är det är det suuuupergreat!

Sluta försova dig nu! :-)
Kram!

2008-04-03 @ 09:06:09
Postat av: Jessica p

Jag har också havsspray och gillar det skarpt. Jag köpte två soffor på Jakobssons möbler för 4000 och de kör hem dom för några hundralappar vilket jag rekommenderar, om du nu inte vill ta över mina två gamla för några hundralappar?

Och, titta på! Det förgyller.

2008-04-03 @ 10:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback