Glasruteögongodis

En del saker får mig att känna mig som 14 igen.
Distansflirt och allmänt ögongodisätande.
Ögongodis är iofs mycket mycket nyttigare än vanligt godis.
Arbetsmoralen blev iaf en aning bättre av att byta till glada Cs kontor eftersom M var tillbaka från semestern. Från Cs kontor har man ingen chans att se glasruteögongodis utan att gå ut i korridoren. Och det är ju onödigt.
Hursom är det oerhört trevligt att ha något trevligt att se framemot att se på. 


Träningsråttan i mig har börjat sticka upp nosen ordentligt. Även om min kondition är usel, och en sväng i Marka gör mig genomsvettig, så är det störtskönt! På måndag öppnar F&S portarna för höstträningen och då ska svetten lacka!
Och med lite mer träning kanske jag fixar ett litet delmål till nyår?

Livet är gott.
Det behövs så lite för att lyfta det lite till.. såå lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback