Jag blir så trött..

.. på mig själv.

Först går jag en oherrans lång tid och tycker en sak.
Sen gör jag en helomvändning och tycker tvärt om.
Blir nervös och oroad och skum, för att jag inte vill.. istället för att vara det för att jag vill.
Är det fel på mig?
Eller är det bara den strykrädda, fega, osäkra varelsen som dyker upp efter att ha varit gömd en lång tid?

Idag var besöket på F&S inte roligt utan bara jobbigt.
Och inte bara jobbigt som i "nu-tar-vi-i-och-det-är-bara-två-låtar-kvar-kom-igen-det-är-ingenting-att-spara-på" utan jobbigt på det andra, mer emotionella planet..

Och så har jag träningsvärk som f-n, och huvet snurrar av way too much jobbsaker.. och imorgon är det Mendelssohn-dags tillsammans med stråkeländet för första gången.. och det lär ju bli intressant..

Fy..
Fan..
Ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback