Ho ho ho, hi hi hi, ha ha ha..

Forma munnen som din första vokal,
andas in,
tänk ng-ljud,
öppna gommen,
glöm inte stödet, och
sjung din första vokal..

Såååå roligt!
Sånglektion är nog bland det roligaste just nu.
Lite klurigt, lite tänk, lite fundersamt.
Men roligt!
Tänk vad jag har missat roliga saker alla de här åren då jag inte tagit lektion, utan bara sjungit på som "vanligt".
Och tänk vilken utvecklingsmöjlighet.
Utmaningen är ju bara såå kul!

Annars?
Sommardagar med sol på molnfri himmel och lagom varmt på balkongen.
Slut på nya deckare, måste antingen ge mig på nobelprisvinnaren Thomas Mann eller tegelstensromanen av Gaskell, eller köpa nya deckare. Svårt val. Deckare är ju lite mer lättsmält om man säger så.
En del att göra på jobbet. Vilket är bra, då slipper jag tänka, för tankar är farliga.

Nu sjunga lite till innan det är dags för kudden.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sara

Eller så kommer du bort och lånar en höh sommarlektyr av mig. Min bokhylla har en övervägande del deckare i pocket... :)

2009-06-02 @ 12:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback