What a wonderful world

Ibland har man såna där dagar då allt är bara att stoppa i soptunnan och glömma bort. Andra dagar är helt enkelt underbara. En sån där underbar har jag haft idag. Och det går nästan inte sätta fingret på exakt vad det är som varit så bra. Försov mig. Det är inte så himla bra. Hann med tidiga bussen (missade den inte med övergångsstället som jag gjorde igår). Fick saker gjorda på jobbet - innan mötet. Test-miljön på nya systemet är bra. Flera Aha/Åhå/'Kan-man-göra-så'-upplevelser och sen var det helt plötsligt lunch. Paco's färska pasta är alltid god. Sen hann jag med att göra en del på eftermiddagen också. Helt märkligt. Och det gick bra att jobba 'rätt'. Yogan var bara skön, sträckte iofs rätt häftigt på väl valda ställen, men det ska det ju göra. Kören, älskade kören.. det var bara glädje. Och relativt bra lät det också. Mendelssohn kommer nog inte rotera frenetiskt där i slutet av mars ändå. Bara en så bra dag. Harmoni överallt. Så ofattbart skönt. Låt det nu bara hålla i sig resten av veckan så löser sig resten :) Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad gott att läsa!

2009-02-12 @ 11:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback