Märkligt.

Jag överskattar min egen storlek.
En snabbsväng på Stadium mellan jobb/mat och möte med Y.
Ser snyggt träningslinne, kollar in storleken, hänger tillbaka med orden "för liten".
Y höll inte med. Och hon hade rätt, den passade fint :)
Skutt i benen-roligt!

Märklig liten känsla idag efter det lilla flirtandet i fredags.
Mycket skumt.

Massage idag, så hela jag luktar rapsolja. Mmyysigt.
Varnade massagemänniskan för mina tegelstensaxlar, och hon påstod efter sådär 20-25 minuter att jag nog underskattat problemet lite, så införskaffa antiinflammatorisk gel och bli än bättre på stretch och ergonomin vid skrivbordet så blir nog nackkotorna lite gladare i förlängningen.

Avslutningsvis,
tro inte på allt ni läser på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback