Kompis det går bra nu!

Satte upp lite mål för mig själv i slutet av juli.
Varav det första var 3 kg till oktober. Av dem är det bara 1 kvar.
Det är bra!!
Kommit igång fint med träningen. Snart är det ett beroende på riktigt.
Tre pass i veckan ligger i planeringen, och K på verket är med.
Och går vi ihop, från jobbet, är det mer troligt att det verkligen blir av.
Nu bearbetar vi U, så hon också börjar följa med.
Det är roligt, galet men sant, det är roligt och gå till F&S och svettas i grupp.
Äter bättre gör jag också. Helt omedvetet.

Och kören.. där är jag bara hemma och mig själv.
Allt känns tryggt. Supertryggt. Verkligen supertryggt.

Det går bra nu, helt enkelt. Bara bra. Livet faller på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback