Go with the flow

Det ryms 10 personer i mitt kök.
Inte helt optimalt kanske. Men det gick.
Man kanske ska ha lite såna småpallar.. eller inte.
Inget jag planerar ska behövas.
Annat ska fylla min tid.

Brädpasset i tisdags var lika bra som torsdagens.
Men tungt. Jobbigt. Roligt. Utmanande. Sista kombinationen kommer sitta nästa vecka.
En timme som gör mig glad (och slutkörd).

Lite nya kluriga saker i kören.
Roligt.
Sporrar lite.. måste tänka.
Sen så har han en poäng, K-M, intonation är viktigt, och svårt för vissa. Skär igenom så det gör ont i hela huvet.  Och när han säger till, dock generellt, inte blir det bättre. Tror inte människan förstår att det är henne han menar..

Bäst att bara go with the flow och följa med.
Hösten bjuder trots allt på spännande saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback