Eftertraktad

Så,
idag får jag veta hur eftertraktad jag är som "Proffs".
Ska byta undersökning på verket. Ändra vinkel. Jobba med några andra. Få lite lyft och en ny utmaning. Mycket att läsa in sig på verkar det vara också.
Sen blev K så otroligt glad att det blev som hon ville. M ville egentligen inte släppa mig, men ville inte vara självisk, utan ville att det som var bäst för mig skulle göras. De är så fina människor! Trivs så otroligt bra med verksfolket. Iofs idag ville de skicka hem mig, jag ser tydligen lite.. dämpad ut. (Jo, jättesnorig, seg, och en förkylning på gång. Tänker mig en 3dagars som Y hade, inget mer tack!)
Profficechefen var förbi och hälsade på. Hon verkar också nöjd.  Och är också supertrevlig (och jägare, det visste jag inte).
Lycka är så lite ibland.
Blir dock ingen mer träning den här månaden, ska ducka undan för förkylningen ordentligt först. Skulle nog egentligen inte dubblat igår...

Har jag nämnt att jag gillar bruna ögon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback