Kärt (?) barn har många namn..

Igår konstaterade vi hur lugnt det var. Nästan inga telefoner som ringde, allmänt slött. K sa dessutom hur hon längtade tills det skulle börja hända saker.
I dag började det hända saker. Tjofaderullan. Slutade dra pinnar efter 45e samtalet. Av dessa kom åtminstone 20 mellan 1230 och 1400.  Man blir lite lätt... koko.. i huvet.
Sen ringer årets pucko. Det finaste han kallade mig under de 15 minutrarna han skällde var "Kommunistslampa" och "du är värre än Saddam". Då dog dagens jobblust. Visst har jag i beräkningen att folk kommer skälla på mig, att de kanske är lite småilskna. Men när man får höra mycket fula saker så tar jag åt mig. Fast jag inte borde. Otroligt olustig känsla.
Däremot kändes gårkvällen mycket bra. Enough said about that dock.

Ikväll matlådebygge, sjungande och kanske en film. Då kanske olustskänslan försvinner något i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback