Det blir inte alltid som man tänkt sig...

I dagens plan fanns

Jobba
After Work
Yoga

Det blev

Jobba
After Work
Medel

2 av 3 kanske låter som ett bra resultat, men inte riktigt vad jag tänkte mig imorse.
Jobba gick som det skulle.
After Work på O'Learys med P-Ls avtackning och bamsehamburgaren var trevligt, dessutom mycket nödvändigt med mat. För utan mat före yoga blir jag.. svimfärdig.
Bamsehamburgare före medelpass framkallar håll. Typ. Nästan.
Hur blev det så då?
Tja, Yogaledaren dök inte upp. I salen där passet skulle vara höll några andra F&S-ledare på att gå igenom sitt höstprogram. En av dem erbjuder sig att köra sitt medelpass istället ifall någon av oss ville. Och det ville vi.  Så det blev medelpass i yogakläder och barfota. Rekomenderas inte. Galet ostabil i fotlederna, speciellt den vänstra. Men han hade ett gott pass och gjorde det bra som ställde upp på superkort (obefintligt) varsel och körde.
Problemet nu är mest att av de 3 ledare jag stött på så här första veckan av "det nya livet" så vill jag testa åtminstone två igen - kvällens med skor och i vettigare klädsel!

Känner mig duktig - imorgon lär jag ha ont överallt. Men då är det fredag och det är okej!

Endorfinkick!

Kommentarer
Postat av: Jessica Pi

Shit Mariah vilket kanonstart med träning, och ja, nya träningskläder gör att man blir bättre, för man känner sig snyggare. Jag ska shoppa efter nästa lön!

2008-08-18 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback