Nöjd.

Idag har samtliga julklappar inhandlats, grovt under budget!! Är dessutom nöjd med alla. Har tom hunnit med att köpa "present" till svägerskan som fyller år på fredag.. ska bara komma ihåg o skicka den med snigelposten på onsdag.

Besök på AF har det också blivit. Väldigt trevlig tjej som hjälpte mig där. Ibland blir man positivt överraskad av de som jobbar på AF/CSN/vilken kundtjänst som helst. De som verkligen vill hjälpa till och inte bara sitter av tiden.

Nu ska jag slå in alla paketen, och sen blir det tid över för annat.

Mitt horoskop för den här veckan verkar tro att jag ska ha "mysiga" kvällar. Med vem? Varför? och Hur? är frågorna man aldrig får svar på..

Lycklig! (svårt att vara det odelat dock, när andra inte är det..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback