Bokslut

Det här börjar kännas lite konstigt.
Har strukturerat upp allt för spexets bokslut, och med undantag av en fråga, så kan jag göra klart idag. Har det hänt förrut?
Iofs är det mitt fjärde bokslut i rad, men ändå, det borde vara något jag glömt. Brukar ta mer tid än så här. Scary.



I övrigt vet jag nu varför jag inte gärna åker buss till IKEA. Det gör mig illamående, och tar sån jävla tid. Helt sjukt. Var galet mycket folk där igår. Kan bero på det allt annat än somriga vädret. Så nu är det höst.

Kommentarer
Postat av: Jessica P

HK är ju som sagt fantastiskt skoj och nu håller jag tummarna för att du ska få ett bra jobb!

Postat av: Matilda

Det där låter bra du! När ska vi ses?

2007-09-02 @ 09:00:01
URL: http://ouyit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback