Tusen tankar i en enda röra.

Oro.
När andra mår dåligt.
Flashbacks till när jag mådde dåligt.
Det finns så lite jag kan göra.

Tentastress.
Så här dåligt förberedd har jag aldrig varit inför en tenta någonsin.
Och då har jag skrivit sjukt många tentor.

Flytt.
Jag ska flytta om 11 dar.
Imorgon ska nycklarna hämtas.
Och flyttlådorna är halvpackade.
Jag har sjukt mycket böcker, papper, skrot.

Öbo
Ett unikum av unikum.
Otroligt dåligt att de bara har bovärdskontoret öppet mellan 730-830 samt 1530-1630.
Måste ta av MIN arbetstid för att kunna hämta nycklar.
Borde debitera Öbo för förlorad arbetsinkomst.

Plötsliga, (inte så oväntade) problem.
Men det löser sig.
Ansvar är coolt.

Ögongodis.
Är gott. Svårsmält, men gott.
Får man fjortisfåna sig när man är snart 30?
Och vad är han för årsmodell?
Galet hångelsugen.

Rutter's Gloria
Om tre veckor.
Ska förmodligen sjunga trio.
Förtroendet får själen att växa ett snäpp till.

.. och ungefär 1000 tankar till. Omkullkastade i en stor röra, en stor smetig kladdig röra.

(På Rosalie's deli serveras Pasta - med kladd. (så förklarar man deras pastasåser för en som aldrig varit där)).

Manuset var bra.
Blir nog ett bra spexår det här med (trots farhågor).
Men allt löser sig bara man är fantastisk.

Fantastisk..
välklädd...
stilig..
mogen.

Och så börjar vi om från början igen :)

------------------------------------------------------------------------------------------
Comhems kundtjänst vann just poäng på effektivitet.
1½ minut i kö.
½ minut för att få flytta abbonemanget.
Coolt.

Nu vill jag studsa lite.
Lite.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Vilken lycka att få läsa så fina, starka blogginlägg =) Allt löser sig som sagt om man är fantastisk!

Postat av: Dennis

Jag agreear med Ylva! Tråkigt med plötsliga saker, men oftast löser det sig...förhoppningsvis. :)
Kraaaaaaam!

2007-11-05 @ 06:07:10
URL: http://kungensbror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback