Stress och ångest

Stressad så jag mår illa.
Dåligt samvete för att jag pluggat för lite.
Dåligt samvete för att jag packat för lite.
Dåligt samvete för att jag bryr mig för lite.

Och nu börjar tentaångesten vakna på riktigt.

E,  jag är så tacksam för att du står ut när jag gnäller. Så du vet.

Kören är alltid en säkerhetsventil som släpper in det goda.
Roligt ikväll, även om stressen fanns där hela tiden.
Trion blir en kvartett. Men det är lika bra det.
Tonerna på höjden finns där.
Sjukt skönt. Och jag känner mig inte ens särskilt sliten i rösten.
Så något gör jag rätt, tekniken börjar hitta sin väg tillbaka.
Det känns så förtröstansfullt.

Dagens radiolåtcitat, ur Bo Sundströms låt..

"Har någon sagt att du är underbar,
just idag, just idag
Jag har något ingen annan har,
just idag, just idag"

Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart! You go girl! Tänk på hur skönt det kommer att vara ikväll när det iaf är en sak mindre att tänka på. Kram kram

2007-11-09 @ 09:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback